BNP Paribas scoort met ludieke campagne

Op Facebook en YouTube loopt momenteel een ludieke rekrutering campagne van BNP Paribas. Met als titel Sh*t applicants say in a job interview heeft de bank een mini-serie op de populaire videosite YouTube gelanceerd.

De filmpjes tonen korte fragmenten uit de sollicitaties van enkele stereotypen. Hierdoor willen ze aantonen wat je maar beter niet kan zeggen of doen tijdens een sollicitatiegesprek. Op het einde van elk filmpje wordt je ook uitgenodigd om naar de HR Facebookpagina van de bank te surfen. Daar vind je adviezen over hoe het wel moet.

De grappige campagne richt zich op jongeren tussen de 18 en 25 jaar en past binnen het initiatief om het imago van BNP Paribas op de sociale netwerken te verbeteren. In het totaal zijn er 5 filmpjes gemaakt. Deze worden wekelijks gelanceerd op donderdag. Momenteel zijn er reeds 3 filmpjes gepubliceerd. Ontdek het eerste hieronder. De andere kan je bekijken op YouTube.

Share
Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.